מה אפשר לצפות ממרחבי חופש, אהבה ומיניות?
top of page
Search
  • Writer's pictureMarina Kushnir

מה אפשר לצפות ממרחבי חופש, אהבה ומיניות?

מפגשים של Sex Positive הופכים להיות יותר ויותר מוכרים בסביבתנו...

אמנם עדיין יש את הקולות החוששים - ובצדק ! שלא בטוחים מה בעצם הולך לקרות שם...


המאמר הקרוב יעזור לדייק, ולהבין יותר לעומק, למה אפשר לצפות במרחבי מיניות ואהבה שכאלו... האווירה באירועי המיניות (המקודשת) לרוב הינה אווירה נינוחה, בטוחה, מוחזקת, ידידותית, פתוחה וחיובית למין, אך איננה לוחצת או מכריחה בשום צורה או אופן.


זו חוויה מאוד מרגשת ומשמעותית לשהות במרחבים עם אנשים רבים ושונים שבהם עירום ומיניות מותרים, מקובלים ומתקבלים בברכה. מרחב ייחודי שמזמין לשחק, מזמין אותך לעוף על עצמך, לחקור וללמוד יותר על המיניות שלך ובו בזמן להרגיש ממש בנינוחות לעשות זאת. אתם מבינים עד כמה זה נדיר ? בעול םשבו גדלנו, שבו מיניות הודחקת אי שם לפינה, לחדרי החדרים... יש מרחבים שמאפשרים לחקור בעדינות, בגבולות מוחזקים ובקצב שלך, את זה בדיוק...


המהות היא קודם כל - שתרגישו בטוחים ובנח, והדגש העיקרי הוא על כך שכולם צריכים לכבד את הגבולות אחד של השני ולוודא שהכל נעשה בהסכמה.

זה אומר אקסטרה לתקשר, אקסטרה לבדוק, אקסטרה לעצור ולבחון מה קורה בתוכי...


זה לא פשוט אללה בבללה וכולם על כולם,

מי שמחפש את זה, סטייל מה שקורה בפורנו, כנראה ממש יתבאס, כשיבין שזה לא מה שקורה בפועל... אנשים הם יצורים מאוד מורכבים ואנחנו מופעילם מהמון סוגי פצעים, כאבים וטראומות, לכן כאשר אנחנו נוגעים וחוקרים כאלו עומקים יש לעשות זאת בכל כך הרבה רגישות ועדינות ומתיקות והסכמה....


כל מי שמשתתף בפסטיבלי חקירה של מיניות צריכים להסכים ולהבין את הרגישות והמיודעות (והמודעות) של המרחקים האלו.


אלו מרחבים שמזמינים בברכה גם צחוק וגם דמעות, ויש הרבה תמיכה רגשית בדרכים שונות. זו ההזמנה לרפא את מה שצריך לרפא,

לפגוש את עצמך, ללמוד על עצמך ולהתרחב וליהנות יותר ממה שכבר קיים בתוכך.

אנחנו מזמינות אותנטיות ואמת.


החקירה המינית היא כל כך עמוקה היא גם מזמינה מסע אישי,

לשפר את המיניות שלך ואת היכולת שלך להרגיש הנאה יכולה להיות חוויה נפלאה ברמה האישית. אבל גם יכול זוהי אחת מהדרכים המיוחדות והנעימות ביותר להתמודד עם הבעיות הגלובליות שיש לנו, כמו בעיות סביבתיות, סכסוכים, חוסר צדק, גזענות וכדומה.

מכיוון ששורש הבעיות הללו הוא לעתים קרובות שאנשים לא מרגישים טוב ולכן לא אכפת להם או פועלים בצורה הרסנית. הם איבדו קשר עם הגוף, התשוקה, התאווה, האמפתיה והאהבה שלהם. תמיכה באנשים להרגיש יותר הנאה ואהבה לעצמם ולכל מה שמסביבם היא, לפיכך, הדבר החשוב ביותר שאנו יכולים לעשות כדי ליצור אורח חיים בר קיימא שבו נוכל לחיות בהרמוניה יחד.


ליצור עולם טוב יותר, לחגוג ולהגיד כן לחיים, לאהבה ולמיניות, יחד עם אנשים אחרים!





88 views0 comments
bottom of page