איך להתכונן למרחב מיני כאשר מגיעים בפעם הראשונה ?
top of page
Search
  • Writer's pictureMarina Kushnir

איך להתכונן למרחב מיני כאשר מגיעים בפעם הראשונה ?

מרחב אינטימי מיני הוא מרחב שיכול לעלות ולהציף המון תחושות.

ורובם יכולות לעלות אפילו עוד לפני שהגענו למרחב הזה עצמו.


אז איך יוצרים מרחב בטוח, אוהב ונעים לעוף בו ?

הסרטון הזה נוצר והופק עבור פסטיבל הלאבולושיין אבל רלוונטי לכל מרחב אינטימי - מיני, מקדש, פסטיבל ומסע שבו אנחנו זוכים לפגוש את עצמנו.

אחד מהדברים הכי חשובים במרחבים כאלו זה האיפשור שלנו להגיע לחקור ולחוות.

אלו מרחבים ניסיוניים וככאלו חשוב לזכור כי

אנחנו באים לחקור את החלקים הכי עדינים בנו והכי פראיים והכי רגישים והכי פנטזיונרים וחושקים - זה פשוט מרגש בטירוף עצם בכלל האפשרות של לצאת להרפתקה כזו !!

על מנת לאפשר חוויה בטוחה ומלאה,

אני רוצה להזכיר כאן לכם ולכן -

ומה ממש חשוב לזכור ?

ללכת בקצב שלך, לעצור ולהקשיב.

אין יעד ואין שום דבר שהנך במחוייבות לעשות.

גם רק להיות ולשהות זה כל כך הרבה.

לא חייב ללכת לסדנאות עם הכי הרבה צ׳ילי, אפשר גם רק לשבת ולהתבונן בנוף (או לשוחח עם הגמל והעיזות, או לטבול בבריכה, או לכתוב ביומן)...

הלאבולושיין הוא פסטיבל סדנאות שחוקר קודם כל את מה שחי בפנים, את מי ומה שאני, את הדפוסים שלי, את איך אני קצת מחוץ לאיזור הנוחות איפה שהגוף מרגיש נעים ובטוח.

זה פסטיבל שאמאניזם ואינטימיות ושבטיות ואיך אנחנו בתוך זה וכן גם מיניות, וכמה שמיניות היא חלק מהכל, והיא לא רק הדבר היחידי שקיים...

שימו את עצמכם במרכז, את התהליך שלכם, את הרגשות שלכם, את הלב שלכם, את מי ומה שאתם בדיוק כפי שאתם, ותתנו לכל האהבה להכנס...

זו הזדמנות מעולה לקלף עוד שכבה, לתת לזוג עיניים להתבונן,

לראות ולהרגיש.

ונכון, הלאבולושיין אירוע שיש בו מיניות חופשית, אבל זה ככ הרבה מעבר...

המיניות היא רק השער בעצם לפגוש אותך.

לפגוש ולהפגש באמת.


  • אף אחד לא מכריח אותכןם לעשות שום דבר, רק להגיע למרחב הזה זה כבר המון, ואפשר בכלל רק להתפנן מהנוף והטבע, משיחות עם אנשים, למוא את התנועה שלי, אולי פשוט שהייה במרחב והתבוננות פנימית.

יש הרבה מאוד מסלולים שאפשר לבחור בהם.. בכל רגע נתון יש חוויה של סדנאות מאוד עדינות (של 1 צ׳ילי ואפילו גמבה), ומי שרוצה לחקור וללכת למקומות היותר נועזים, גם זה קיים... שפעעעעע מטורף של תכנים זמינים עבורכם בכל רגע, אפשר גם פשוט לעצור ולהתבונן פנימה אל תוכי, לא להיות בסדנה, רק לשבת ולעשות מדיטציה, אפילו לקרוא ספר או לצייר….

חייך לא.נשים ולהעז ליזום שיחות . נכון, זה מפחיד! אבל ממש מתגמל.

- אבל גם: לא לפחד להיות לבד ובשקט ובלי אינטראקציות.

- לבוא לסדנאות בלב פתוח וסקרן. אבל גם להקשיב לעצמכןם ולא לכפות על עצמכןם לעשות דברים שלא מרגישים טוב.

- לקחת מדי פעם כמה רגעים לבד עם עצמכןם, לנשום, לעבד את החוויות.

- לזכור שזו לא תחרות, שכל אחד ואחת מאיתנו באותים למרחב הזה מסיבות שונות, ושלכל אחד ואחת יש את הקצב והתהליך שלהןם.


  • הדבר שהכי מרגש אותי במרחבים שחוקרים קירבה, אינטימיות, מיניות - אלו המפגשים של הכנות, ההחשפות, ההבנה שאני בחוויה האנושית שלי ועוד אנשים בחוויה האנושית שלהם, זה כל כך מקרב, פותח את הלב ומחזיק את האמונה והחשק גם לחיות וגם להאמין בבני אדם. ופותח רצון לעוד !! אנחנו עושים כאן משהו עמוק ומשמעותי.

הפסטיבל יכול להיות הכול מהכול - כמו החיים. Highs ו-Lows - וחוזר חלילה. ההפקה הזו נותנת לכם הזדמנות שרק בודדות בעולם הזה מקבלות. לא תיקחו? אז אם אתם אוהבים אנשים - זו כנראה החממה והמעבדה הכי נכונה עבורכם :)


מילים - הכלי הכי מדהים שיש באפשרותנו לתקשר איתו מה אנחנו חווים, לעבד את החוויה באופן מילולי זה אחד מהכלים הכי חזקים שיש להסביר לנו מה אנחנו חווים ברגע, תביאו איתכם מחברות, תמצאו פרטנרים ופרטנריות לשיחות עומק, מסביב למדורה, לצד הבריכה (בעין השלישית שלנו) יתקיימו מעגלי שיח ושיתוף, לעבד את החוויה באופן מילולי ולהקשיב לחוויות של אחרים כל כך עוזר ותורם להבין מה אנחנו חווים עכשיו.

באנו לחוות לאבולושיין - זה אומר אבולוציה של אהבה, לאבולוציה - ייתכן שדעות קדומות, עתיקות וישנות יעלו, בואו נעבוד איתם, נשחרר אותם, ניצור את העולם החדש הזה שבו אנחנו רוצים לחיות - שבו מותר לנו להיות יצורים מיניים, יצורים חופשיים, יצורים ריבוניים !!

תלכו לסדנאות של למצוא את ה-כן, זה תמיד טוב להזכר בגבולות שלנו, זה תקף לא רק הרי לסיטואציות אינטימיות, אלה לכל סוג של סיטואציה. אנחנו מתמלאים כאשר שומרים על הגבולות שלנו ומתרוקנים כאשר עוברים על עצמנו... רק אנחנו יכולים לתקשר מה הגבול שלנו, מתי זה תודה ודי , ומתי זה עוד ועוד

זכרו שזה אינו מרחב טיפולי, אבל זה מרחב של רפואה טובה לכל החלקים שלנו, מרחב של אהבה לכל החלקים שלנו...

אם אתם מרגישים מוצפים, יש הילינג ספייס זמין עבורכם עם מחזיקי מרחב מדהימים, יש אנשים טובים בשפע, יש פריינדולושן - המרחב השיבטי ויש אינסוף תומכים ותומכות (באמת שיש עשרות תומכים ותומכות באירוע) לתת חיבור, חיבוק, מילה טובה, הכלה, הכוונה, נוכחות כאן עבורכם. זה זמין. תתמשאבו מזה


יש משהו מאוד מיוחד בלהגיע למרחבים שחוקרים אינטימיות ומיניות. מאחר ובמיניות שלנו טמונות כל הטראומות, הצרכים הריגשיים שלנו, הילדים הפנימיים שלנו כך שכשיש הסכמה נרחבת לעסוק יחד ובנפרד במיניות שלנו ובאותם המקומות אז ממש נפתח מרחב של קסם שמאפשר שבירה של אמונות ולופים ודפוסים. התהליך יכול להיות מורכב , כי אנחנו מגיעים עם כל המטענים האלו שחיים בתוכינו כבר מהבית, ובמרחבים כאלו זו הזמנה ״לעבד״ ״לפרק״ ולשחרר את אותם המטענים״.


יכול להיות שנפגוש, דחייה, יכול להיות שנפגוש את המקום שבו אנחנו הכי רצוים ומושכים,

יכול להיות שנפגוש את אהבת חיינו ויכול להיות שלא נימשך לאף אחד או אחת…

הכל יכול להיות להיות, אך בכל המצבים אנחנו זוכים לפגוש את עצמנו ולהכיר את עצמנו יותר לעומק.

אלו שיעורים מהותיים וחשובים על איפה נמצא ״הכן ״ שלנו ואיפה נמצא ״הלא שלנו״.

תמיד יש שפע של אנשים שיוכלו לשוחח איתנו ולעזור אפילו להבין יותר מה עובר עלינו ונוכל גם ללמוד מהם ואולי ללמד אותם משהו על הדרך..

מלבד לאירוטיקה, ההזמנה היא לשחרר את הצייפיות ולבוא פתוחים להפגש עם כל מה שיעלה בתוכנו, כי זו הזמנה לגדול, להפתח ולהתפתח, לפגוש משהו אחר…

משה ושונה ממה שחונכנו וגדלנו עליו, משהו מאוד שונה מאיך שאהבה מוצגת ״בסרטים, או בהוליווד ולפגוש אמת אחרת, מסע מסוג אחר שבסופו של דבר הוא קודם כל הזמנה למפגש עם העצמי שלנו. ואז מתוך זה עם עוד עצמי של אחרים והמון המון אותנטיות נובעת מתוך זה.

וצריכה להיות מוכנות לחשוף ולהיחשף גם במקומות היותר חשוכים של הנפש שלנו ושל אחרים


ולסיום אני ממש מזמינה אותנו -

  • לבוא עם ראש פתוח לחוויות אחרות, לאנשים אחרים, לתחושות אחרות, את חלקן את/ה לא תכיר/י והן יהיו זרות לך. תחבק/י את עצמך, את האחרים סביבך, הכל לגיטימי, מה שבא - בא מסיבה, מה שלא בא - לא בא מסיבה. הכי חשוב - לשחרר, לתת לעצמך לחוות את המסע, כי כל פעם היא מסע חדש, ליזום ולהעז ויחד עם זאת לתת לדברים להגיע.

  • דברו עם עצמכם. תשאלו (בכלל ובסדנאות בפרט) את עצמכם איך אתם מרגישים? האם זה נעים? אולי יש פחד? תסכול?

  • המרחב של הלאבולשן זה דייט עמוק ואינטימי קודם כל עם עצמכם.

  • ותבואו צלולים (או במילים אחרות סאחים), האהבה זה סם מספיק עוצמתי, וחבל לערפל את התחושות, בהירות וצלילות יכולות להפוך את הפסטיבל הזה למסע עומק.

ותזכרו כמה זה חשוב ללמוד לקבל דחייה בהבנה והכלה. זה בסדר לשמוע לא. זה כנה ואמיתי ומעיד על בן.ת אדם השומר.ת על עצמו.ה וממש לא עליכם.

תזוזו לאט. קחו את הזמן להקשיב לגוף. ותעצרו להקשיב לו שוב ושוב. ודמיינו את עצמכם מוקפים במלא אנשים יפים רוקדים מחייכים שסתם ככה מקבלים אתכם כמו שאתם להגיע עם לב ו- mind פתוחים.

להשאיר בבית את הסטיגמות, ההכללות, המחשבות המגבילות.

להתגבר על הבושה, הפחד והדעות הקדומות.

ולאפשר לעצמכם להתבטא, לחקור, להתנסות וללמוד.

אני מזמינה אותך עם הגעתך לטקס החיים שלנו להתייחס לזה כאל מסע שהוא מתנה עבורך להתחבר מחדש אל עצמך, לגוף שלך, ללקק את הפצעים, להתאהב בך מחדש ובאנשים חדשים ולדעת שזה מרחב מוגן כי אנחנו בוחרים להגן עליו והגבולות של כל אחד ואחת קדושים.

מתרגשת לקראתינו ממש.

תודה שאפשר ליצור מרחב שבו אפשר להסיר את השיריון

ולתת ללב ולנשמה להתרחב.

מחכה לפגוש את כל העיניים הטובות שלכם.


זה בטוח לעוף על עצמך כאן.

זה בטוח להיות מי שאת מי שאת ואתה.

זה בטוח להיות.

רוצים עוד ?

מוזמנים בחום לאינסטגרם Ginjah Vibes

וליוטיוב, שם אני חולקת עוד ידע חשוב מאוד, בהמשך לסדרה הזו : https://www.youtube.com/playlist?list=PLj5T1VqD_ivyJ2OxTFp6EArw-xhD1SmbW



190 views0 comments
bottom of page